کوچکترین نت بوک جهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کوچکترین نت بوک جهان
نوشته شده در جمعه 15 بهمن 1389
بازدید : 965
نویسنده : MRK

کوچکترین نت بوک جهان، Pocket Yoga نام دارد که توسط شرکت Lenovo ساخته شده است.

http://republicaupdate.blogs.com/.a/6a00d8341bfc8353ef01127971cab428a4-800wi

به طور کلی، منحنی حجم نسبت به زمان در تابع ابزارهای الکترونیک همیشه رو به پائین است. این جمله یعنی اینکه با گذشت زمان، ابزارهای الکترونیک همیشه کوچک و کوچکتر می شوند.

کوچکترین نت بوک جهان، Pocket Yoga نام دارد. این نت بوک که ما را به یاد نت بوک های سری P از Sony Vaio می اندازد، با بدنه ای بسیار ظریف و دوست داشتنی، توسط شرکت Lenovo ساخته شده است و شاید بتوان آن را نت بوک جیبی نامید.

Pocket Yoga دارای صفحه لمسی و webcam است و بدنه آن با روکشی از چرم پوشیده شده است. درباره جزئیات فنی و مشخصات آن هنوز چیز بیشتری اعلام نشده است اما پیش بینی می شود Pocket Yoga فروش بسیار خوبی در بازار نت بوک ها خواهد داشت و انحصار سونی را در این نوع محصولات خواهد شکست.

ذائقه کاربران رایانه های شخصی به سمتی می رود که آنها رفته رفته، نت بوک های کوچک و رایانه های لوحی با کارآیی بسیار بالا را نسبت به لپ تاپ های بزرگ و حجیم ترجیح می دهند.




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: کوچکترین , نت بوک , جهان , Pocket Yoga , شرکت Lenovo ,



مطالب مرتبط با این پست
.